Zespół Fundacji Orły Sportu

Kilka słów o nas

Dlaczego warto z nami współpracować?

wiemy, że to Ty jesteś kluczem do naszego sukcesu. triumfu.

Fundacja Orły Sportu, wcześniej znana pod nazwą Fundacja Rozwoju Kultury Fizycznej została utworzona w 1991 roku. Naszym celem jest rozwój systemu sportu dla wszystkich. Robimy to podnosząc kompetencje naszych współpracowników, organizując dla nich szkolenia, eventy sportowe oraz turnieje dla dzieci. Ważnym elementem działalności Fundacji jest zapoznanie się ze społecznym odbiorem sportu dzięki badaniom socjologicznym prowadzonym przez MCM Consulting działający przy Uniwersytecie Gdańskim.
+
członków zespołu
+
współpracowników
partnerów
+
rozwiązanych problemów

zarząd

Arkadiusz Myszkowski

PREZES ZARZĄDU FUNDACJI

Od najmłodszych lat jego pasją był sport, a w szczególności koszykówka. Obecnie samodzielnie prowadzi zajęcia z tej dyscypliny.

32-letni Arkadiusz Myszkowski studia prawnicze ukończył w Wielkiej Brytanii. Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowej kancelarii prawnej w Londynie i Hong Kongu, a następnie w brytyjskiej administracji podatkowej. Po powrocie do kraju, podjął pracę w Ministerstwie Finansów, którą kontynuował do momentu powołania na stanowisko prezesa Fundacji Orły Sportu (10.02.2020).

 Jako prezes Fundacji Orły Sportu dąży do połączenia i wykorzystania swojego doświadczenia ze świata prawa i finansów, jak również w zakresie sportu, zarówno odnośnie do bieżącego zarządzania, jak również w sprawie decyzji dotyczących strategii funkcjonowania organizacji.  Na podstawie dotychczasowego doświadczenia zawodowego, mając świadomość iż w dobie globalizacji, cyfryzacji i automatyzacji poziom umiejętności miękkich w społeczeństwie odgrywa kluczową rolę w kreowaniu wzrostu gospodarczego, jego ambicją jest, aby zajęcia sportowe w Polsce były prowadzone tak, aby również wzmacniały rozwój umiejętności miękkich ich uczestników.

Nie myśl - zrób to!

Zespół - to my

Największą słabością jest poddanie. Najważniejsze w osiągnięciu celu to zawsze spróbować jeszcze raz.
Koordynator administracyjny

Magdalena Kulesza

Odpowiedzialna za jego prawidłowe funkcjonowanie. Prywatnie mama judoki i pasjonatka fotografii
Koordynator finansowy

Jolanta Magulska

Odpowiada za rozliczenia we wszystkich projektach. Uwielbia czytać i zwiedzać (ale poznanie Pucka nadal ma przed sobą).
Koordynator merytoryczny projektu

Anna Lessnau

Swoim miłym głosem czaruje wszystkich animatorów, pomaga w rozwiązywaniu bieżących problemów. Prywatnie amatorka gry w tenisa.

Agnieszka Okrój

Pomoc w dziale finansowym. Po pracy animatorka zabaw dla dwóch synów.
Helpdesk

Justyna Wieczorek

Helpdesk

Adam Suska

Odpowiedzialny za media społecznościowe i kontakty z redakcjami mediów. Były nauczyciel WF, pasjonat narciarstwa i wierny kibic reprezentacji.
Helpdesk

Monika Krzebietke

Konkretna i wiecznie uśmiechnięta osóbka. 🙂 Organizuje większość szkoleń i na bieżąco pomaga Animatorom.
Helpdesk

Izabela Dubicka

Odpowiedzialna za kontakt  animatorami i przedstawicielami JST oraz przeprowadzanie zmian animatorów.
Grafik komputerowy

Małgorzata Okun

Zajmuje się tworzeniem wszystkich projektów graficznych dla Fundacji, a od niedawna walczy o życie na lodzie.
IT

Marianna Mudlaff

Tutaj trafiają wszelkie problemy techniczne. W wolnych chwilach samozwańczy przewodnik po krańcach Internetu i amator MMA.
Kadry

Krzysztof Lewnau

Kadry

Mariola Sikora

Zajmuje się weryfikacją dokumentów projektowych. Wprowadza przelewy wynagrodzeń. Po pracy biega z dziećmi po placach zabaw.
Kadry

Anna Grabiec

Zmiany animatorów i dokumenty kadrowe – to wszystko znajdziesz na biurku Ani. Kiedy znika góra papierów rusza na piesze wycieczki w prawdziwe góry.
Kadry

Lidia Felkner

Odpowiedzialna za prawidłowe rozliczanie ZUS. W godzinach pracy wytrwale walczy z Płatnikiem, po godzinach oddaje się literaturze. Rodzinny „kierowca rajdowy”