Najczęściej popełniane błędy
Aktualności

Najczęściej popełniane błędy

Najczęściej popełniane błędy przy wypełnianiu wniosków CZĘŚĆ I Podanie błędnego adresu mailowego Animatora przez JST. Rozwiązanie: Wysłać mail na rekrutacja@orlysportu.pl z numerem wniosku, błędnym adresem email oraz z poprawnym adresem email.   Wybrano złą liczbę Animatorów – nie można tego zmienić w edycji. Rozwiązanie: Wysłać mail na rekrutacja@orlysportu.pl z pełnym adresem Orlika, adresem/adresami podanym/i w […]

Najczęściej popełniane błędy przy wypełnianiu wniosków

CZĘŚĆ I

  1. Podanie błędnego adresu mailowego Animatora przez JST.

Rozwiązanie: Wysłać mail na rekrutacja@orlysportu.pl z numerem wniosku, błędnym adresem email oraz z poprawnym adresem email.

 

  1. Wybrano złą liczbę Animatorów – nie można tego zmienić w edycji.

Rozwiązanie: Wysłać mail na rekrutacja@orlysportu.pl z pełnym adresem Orlika, adresem/adresami podanym/i w pierwotnym wniosku.

 

  1. Zmiana wynagrodzenia.

Rozwiązanie: Wejść w edycję cz. I, zmienić kwoty, a następnie podać dane adresowe Orlika jeszcze raz. Wniosek zapisuje się automatycznie.

 

  1. „Znikają mi dane adresowe Orlika.”

Rozwiązanie: Edycja służy do zmiany adresu, dlatego dane zostają wyczyszczone. Podgląd wniosku to kliknięcie w numer wniosku, w tabelce na koncie JST.

 

  1. JST nie może podawać w polu „mail Animatora”, swojego adresu email. Każdy mail musi być inny.

 

  1. „Nie przyszedł do mnie link aktywacyjny”

Rozwiązanie: Prosimy o zgłoszenie się do Administratora Państwa sieci i wpisanie domeny do białej listy.

 

CZĘŚĆ II ORAZ III (WYPEŁNIA ANIMATOR)

 

  1. „Nie zapisuje mi części II / III”

Rozwiązanie: Prosimy o korzystanie z przeglądarki Google Chrome w najnowszej wersji. Czas wypełniania części wniosku to 30 min. Nie można zapisać części wniosku, a potem do niego wrócić. Należy wypełnić całość za jednym razem.

 

  1. „Chciałbym coś poprawić/dopisać już po zapisaniu.”

Rozwiązanie: Edytować część II/III może tylko JST. Należy się do nich zgłosić.

 

  1. „Wysłałem wniosek, ale wrócił do poprawy. Dlaczego?”

Odpowiedź: Wysyłamy maila z informacją, dlaczego wniosek został zwrócony do poprawy. Prosimy o poprawę błędów i odesłanie wniosku.