FAQ - najczęściej zadawane pytania
Z uwagi na dużą liczbę pytań kierowanych przez animatorów oraz jednostki samorządu terytorialnego/instytucje zarządzające orlikami, które związane są z rekrutacją do tegorocznego projektu postanowiliśmy przygotować zestawienie najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Mamy nadzieję, że poniższe informacje pomogą w trakcie prowadzonej rekrutacji i rozwieją wszelkie wątpliwości. Przy próbie logowania mam błąd 404 Prosimy o informację na […]
Z uwagi na dużą liczbę pytań kierowanych przez animatorów oraz jednostki samorządu terytorialnego/instytucje zarządzające orlikami, które związane są z rekrutacją do tegorocznego projektu postanowiliśmy przygotować zestawienie najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi.
Mamy nadzieję, że poniższe informacje pomogą w trakcie prowadzonej rekrutacji i rozwieją wszelkie wątpliwości.
Przy próbie logowania mam błąd 404
Prosimy o informację na adres m.mudlaff@orlysportu.pl – błąd oznacza, że konto nie zostało poprawnie aktywowane.
Na orliku, który stara się o udział w projekcie LAS pracuje 2 animatorów. Który z nich uzupełnia część III wniosku rekrutacyjnego?
W przypadku dwóch animatorów część III wniosku uzupełniania jest przez animatora, który w podglądzie wniosku określony jest przez JST jako „animator wiodący”.
JST podczas uzupełniania wniosku rekrutacyjnego popełniła błąd. Czy i w jaki sposób może go poprawić?
JST będzie miała możliwość edycji części I oraz poprawienia błędów w momencie uzupełnienia części II i III wniosku rekrutacyjnego przez animatora/animatorów.
Do kiedy JST musi elektronicznie przesłać wniosek rekrutacyjny?
JST do 20 lutego musi zweryfikować prawidłowość podanych wszystkich danych (część I, II i III) i wysłać wniosek (w formie elektronicznej) poprzez jego zatwierdzenie – to warunek jego odnotowania go w naszym systemie. Następnie wniosek zostanie sprawdzony formalnie, oceniony i umieszczony na liście rankingowej.
JST wypełniło część I wniosku. Niestety nie dotarły linki aktywacyjne do animatorów, którzy mają uzupełnić część II i III wniosku… Co zrobić w takiej sytuacji?
Obsługa informatyczna portalu rekrutacyjnego cały czas rozsyła linki do animatorów, którzy jeszcze ich nie otrzymali. Robimy wszystko, aby jak najszybciej każdy z animatorów otrzymał link. Jeżeli zdarzy się, że jutro (czwartek, 15-02-2018) link nie dotarł prosimy o kontakt mailowy z działem helpdesk. W treści maila prosimy o podanie numeru wniosku rekrutacyjnego oraz adres email animatora/animatorów, na który ma zostać przesłany link – to przyśpieszy rozwiązanie Państwa problemu.
Animatorzy wypełnili swoją część wniosku, ale nic się nie zapisało.
Tego typu problemy proszę zgłaszać na adres email: admin@orlysportu.eu
Po zalogowaniu się jako animator na mój panel przekierowuje mnie na panel mojej JST i mam możliwość wpisania danych JST.
W takim przypadku (ZDJĘCIE SCREEN), gdy loguję się jako animator a widzę panel JST prosimy o kontakt mailowy na adres m.mudlaff@orlysportu.pl
Jako animator nie mogą się zalogować, logowałem się wcześniej normalnie, ale po próbie uzupełnienia II i III części wniosku nie mam już takiej możliwości, dodatkowo „wyrzuca” wszystkie wcześniej wpisane dane przez JST i moja JST nie może się logować.
Tego typu problemy proszę zgłaszać na m.mudlaff@orlysportu.pl
Uwaga! W przypadku: pojawiania się komunikatu:
– „niepoprawne dane” – prosimy o reset hasła poprzez klikniecie w link „nieprawidłowe hasło”
– „nieprawidłowy token” – prosimy o odświeżenie strony w przeglądarce.
Uzupełniam II i III część wniosku rekrutacyjnego. Czy mogę zapisać postęp wprowadzonych danych?
Tak, pod warunkiem uzupełnienia całości części II lub III. Następnie należy kliknąć „zapisz”. W takim przypadku jest pewność, że postęp prac został zapisany.
Loguję się na panel Animatora i nie widzę części III
Tylko animator wiodący widzi i uzupełnia część III wniosku. Animator wiodący to ten podany jako pierwszy przez JST w części I wniosku.
Co się dzieje po otrzymaniu linku aktywacyjnego?
Po odebraniu maila z linkiem aktywującym, Animator nadaje hasło do swojego profilu. Loginem jest mail, na który przyszedł link. Po ustawieniu hasła należy od razu zalogować się na konto w celu potwierdzenia pełnej aktywacji konta. Link ma okres czasowy ważności, dlatego tak ważne jest nadanie hasła i pierwsze logowanie.
Kiedy klikam na podgląd części III wyświetla się informacja „podgląd chwilowo niedostępny”
To poprawna informacja – wniosek jest w trakcie scalania z częścią I uzupełnioną przez JST.
Na panelu Animatora mam inne id wniosku niż JST
Proces scalania połączy część II i III z id wniosku Animatora z częścią I z id wniosku JST. Różne id części wniosków ułatwia pracę programistom.